Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Vervelend om te horen, maar in dat geval raden we u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar: info@typischkim.nl
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Meer informatie verwijzen we u graag naar de pagina Algemene Voorwaarden.
![](https://primary.jwwb.nl/unsplash/GqPhbmoLUIs.jpg?enable-io=true&enable=upscale&crop=1919%2C2880%2Cx1%2Cy0%2Csafe&width=521&height=782)